Мања слова Већа слова РСС
>

Представљен заједнички туристички производ Црне Горе и Србије

Представљен заједнички туристички производ Црне Горе и Србије
Датум објаве: 22.02.2017 18:59 | Аутор: Министарство одрживог развоја и туризма

Испис Штампај страницу


Министарство одрживог развоја и туризма

Заједнички туристички производ Црне Горе и Србије, под слоганом 'Wилд Соул оф Еуропе' презетован је данас у Привредној комори Србије у Београду. Производ подразумијева туре активног туризма на локацијама у Србији и Црној Гори, а осмишљен је као резултат сарадње Привредне коморе Црне Горе и Привредне коморе Србије, националних туристичких организација Црне Горе и Србије, а на иницијативу Амбасаде Црне Горе у Београду.

На данашњем догађају који претходи београдском Сајму туризма на коме је Црна Гора земља партнер, представљена је брошура са детаљима седам тура које ће бити у понуди, а које трају од шест до тринаест дана. У оквиру понуде налазе се бициклистичке и шетачке туре, рафтинг, кањонинг, планинарење, посјета пећинама, џип сафари, дегустације националних специјалитета и вина, итд.

Туре ће бити у понуди већ од ове сезоне, а очекујемо да ће заинтересовати туристе који ће посјетити Србију и Црну Гору. Заједнички туристички производ, сачињен од најбоље понуде двије земље, може бити атрактиван за велики број туриста и допринијети већој препознатљивости и продужењу сезоне. Сматрамо да регионална сарадња кроз партнерства са циљем стварања нових могућности за јачање конкурентности, одговоран и одрживи туристички развој, представља будућност даљег развоја туризма као привредне гране.

Земље региона удружено могу парирати водећим свјетским туристичким дестинацијама. Група од 29 земаља око Средоземног мора представља водећу свјетску туристичку дестинацију и у погледу међународног и у погледу домаћег туризма. Медитеран је забиљежио преко 350 милиона међународних туристичких долазака, што износи скоро једну трећину свјетских долазака, односно један од три међународних туриста у свијету путује у неку од медитеранских земаља. При том, највећа туристичка густина забиљежена је у мањим земљама, као што је Црна Гора, а посебно импонује податак да смо као дестинација карактеристични по томе да нашу земљу посјети три пута више туриста него што имамо становника.

Брошура коју су представили одбори за туризам двију привредних комора у сарадњи са националним туристичким организацијама, кроз презентовање туристичких програма базираних на природном и културном наследју Србије и Црне Горе биће катализатор повезивања туристичких привреда и допринијеће јачању конкурентске позиције региона у односу на страна удаљена тржишта.


Видео материјал доступан је на сајту: хттп://www.инфобиро.тв/  

Брошуру са детаљима тура можете преузети ОВДЈЕ.