Мања слова Већа слова РСС
>

Одржане презентације нацрта Стратешког маркетинг плана туризма Црне Горе 2018-2022. године

Одржане презентације нацрта Стратешког маркетинг плана туризма Црне Горе 2018-2022. године
Датум објаве: 28.11.2017 15:05 | Аутор: Министарство одрживог развоја и туризма

Испис Штампај страницу


Министарство одрживог развоја и туризма

У организацији Министарства одрживог развоја и туризма и Националне туристичке организације Црне Горе, данас су у просторијама министарства, одржане презентације нацрта Стратешког маркетинг плана туризма Црне Горе за период 2018-2022. године.

У уводном обраћању министар одрживог развоја и туризма Павле Радуловић истакао је да брзе промјене у туризму, јака конкуренција и очекивања туриста захтијевају добро осмишљене и стратешки вођене маркетинг активности, те да је потребно да снаге и расположива средства уложимо на приоритетна тржишта на начин који ће генерисати највеће финансијске ефекте и користи за државу и друштво. „То је разлог што је од стране Министарства одрживог развоја и туризма и Националне туристичке организације Црне Горе иницирана израда Стратешког маркетинг плана туризма Црне Горе за период 2018-2022.“ истакао је министар Радуловић.

Други нацрт Стратешког маркетинг плана представила је Сониа Хуерта, у име шпанске компаније ТХР (ТХР, Асесорес ен Турисмо Хотелериа y Рецреацион,С.А) којој је, путем спроведене тендерске процедуре, повјерен задатак припреме овог документа. Ријеч је о једној од реномираних консултантских компанија у свијетској туристичкој индустрији са дугогодишњим искуством.

Стратешки маркетинг план даје смјернице за маркетинг у туризму за наредни петогодишњи период, полазећи од потенцијала и туристичке понуде Црне Горе, захтијева и карактеристика емитивних тржишта, трендова на тржиштима, али и расположивог буџета за маркетинг дестинације. Нацрт плана обухвата анализе туристичког производа, досадашњег маркетиншког концепта, канала дистрибуције, тржишта и трендова у туризму. Планом се даје предлог приоритетних тржишта, циљних сегмената и производа и предлаже листа мјера које би требало предузети како бисмо унаприједили систем и активности које реализујемо у овој области.

У оквиру три одвојене презентације присуствовало је преко 100 учесника међу којима су били универзитетски професори, стручњаци за област туризма, представници релевантних министарстава, општина, локалних туристичких организација и туристичке привреде, поред тога што су упознати са кључним цртама другог нацрта маркетиншке стратегије, били су у прилици да дају своје сугестије и учествују у расправи. На презентацијама је вођена конструктивна расправа, а поред маркетинга дестинације, истакнут је значај развоја туристичког производа и стварања система који ће омогућити имплементацију стратегије.

У циљу укључивања релеватне јавности у процес креирања овог, за промоцију црногорског туризма, стратешки важног документа, Национална туристичка организација Црне Горе је раније, путем своје веб странице, позвала све заинтересоване да погледају презентацију нацрта документа и да своје сугестије и примједбе доставе на адресу Националне туристичке организације Црне Горе (Марка Миљанова 17, Подгорица) или на е маил адресу: стратегијамаркетинга@монтенегро.травел, најкасније до 29. новембра текуће године.