Мања слова Већа слова РСС



Директорат за развој туристичке дестинације и туристичку инфраструктуру

16.06.2016.

Саопштење: еасyЈет увео нову линију на релацији Гетвик- Тиват

Саопштење: еасyЈет увео нову линију на релацији Гетвик- Тиват Првим авионом слетјели представници најзначајних медија из Велике Британије. Британска лоw цост компанија „еасyЈет“ увела је нову линију од Гетвика у Лондону до Тивта у Црној Гори, која је започела данас, 16.јуна и најављена су два лета недељно од Гетвика до Тивта преко љетњих мјесеци, сваког понедељка и четвртка. Овом приликом Аеродроми Црне Горе уприличили су пригодан дочек поводом доласка еасyЈет-а. Присутне је поздравио и амбасадор Велике Британије у Црној Гори Јан Витинг...

14.06.2016.

Саопштење: Завршен конкурс НТО ЦГ за откуп фотографија са мотивима Црне Горе

На конкурс за откуп фотографија са мотивима Црне Горе у сврху промоције Црне Горе као туристичке дестинације и свих туристичких садржаја пристигло је 20 понуда са фотографијама које до сада нису коришћене у друге пропагандне сврхе...

13.06.2016.

Најава: Потписивање споразума у туризму са Бугарском – планирано формирање мјешовите комисије и бројни заједнички пројекти

Потписивање споразума између Црне Горе и Бугарске о сарадњи у области туризма биће одржано сјутра, 14. јуна, са почетком у 19:50 часова, у Херцег Новом, хотел Ди палма (Градска кафана), уочи почетка велике регионалне туристичке конференције Дестинација као бренд. У 20:00 часова, поводом Потписивања, биће дате изјаве за медије...

10.06.2016.

Саопштење: Нова звијезда на џет сет небу - Црна Гора

Саопштење: Нова звијезда на џет сет небу - Црна Гора

У низу позитивних чланака објављених о Црној Гори нашао се и чланак у њемачком Престиге Магазину. Ауторка текста Јасмин Тејлор рангира Црну Гору међу топ дестинацијама у Средоземљу и истиче да се Црна Гора у последње двије до три године развила у апсолутни тренд...

02.06.2016.

Саопштење: Промоција љетње туристичке понуде Црне Горе у Бања Луци

Саопштење: Промоција љетње туристичке понуде Црне Горе у Бања Луци

Након успјешне промоције на тржишту Србије, презентација љетње туристичке понуде за сезону 2016. наставља се и на тржишту Босне и Херцеговине. Национална туристичка организација је у сарадњи са локалним туристичким организацијама Бара, Будве, Херцег Новог и Тивта представила своју понуду 1.јуна у Бања Луци...

31.05.2016.

Саопштење: „Све што ти срце пожели“ у Новом Саду

Саопштење: „Све што ти срце пожели“ у Новом Саду

У предивном амбијенту поред самог Дунава у оквиру Роад схоw кампање у региону, након презентације у Београду, Црне Гора је под слоганом „Све што ти срце пожели“ презентовала понуду у Новом Саду...

29.05.2016.

Саопштење: Министар Бранимир Гвозденовић посјетио црногорски штанд на Београдском манифесту

Саопштење: Министар Бранимир Гвозденовић посјетио црногорски штанд на Београдском манифесту

Министар одрживог развоја и туризма Бранимир Гвозденовић посјетио је црногорски штанд на манифестацији „Београдски манифест“ која се одржава на Калемегдану...

28.05.2016.

Саопштење: „Црна Гора – све што ти срце пожели” на манифестацији Београдски манифест

Саопштење: „Црна Гора – све што ти срце пожели” на манифестацији Београдски манифест

У оквиру роад схоw кампање по већим градовима Србије, туристичка понуда Црне Горе представља се на Београдском манифесту од 27-29. Маја, на Калемегдану. Кампања “Све што ти срце пожели” привукла је пажњу многобројних посјетилаца и медија који имају могућност да се на штанду НТО ЦГ информишу о туристичкој понуди за љетњу сезону...

26.05.2016.

Саопштење: Промоција Црне Горе у Нишу и Крагујевцу

Саопштење: Промоција Црне Горе у Нишу и Крагујевцу

Национална туристичка организација Црне Горе у сарадњи са Амбасадом Црне Горе у Србији, локалним туристичким организацијама и стратешким партнером ХГ Будванском ривијером организовала је у склопу кампање Роад Схоw 2016, 24.и 25. маја, промоцију туристичке понуде Црне Горе у Нишу и Крагујевцу. Кампања носи назив „Све што ти срце пожели...Црна Гора“...

20.05.2016.

План промотивних активности НТОЦГ на тржишту окружења за 2016.годину

План промотивних активности НТОЦГ на тржишту окружења за 2016.годину

Национална туристичка организација Црне Горе планира да у оквиру својих редовних промотивних активности посебан акценат и ове године стави на промоцију туристичке понуде Црне Горе на тржишту региона ( Србије, Словеније, Босне и Херцеговине, Македоније, Косова) те да на основу досадашњег искуства, захтјева и кретања тржишта, на најефикаснији начин промовише туристичку понуду Црне Горе и то путем: