Manja slova Veća slova RSS
>

Otvoren konkurs za nagradu Marko Polo u okviru Turističko koordinacionog centra država Centralne i Istočne Evrope i NR Kine (China - Central and Eastern European Countries Tourism Coordination Center)

Datum objave: 15.03.2019 13:56 | Autor: Ministarstvo održivog razvoja i turizma

Ispis Štampaj stranicu Download Download


Turistički koordinacioni centar država Centralne i Istočne Evrope i NR Kine (China - Central and Eastern European Countries Tourism Coordination Center) sa sjedištem u Budimpešti osnovao je nagradu Marko Polo, koja će se prvi put dodijeliti ove godine. U pitanju je zajednički projekat Narodne Republike Kine i 16 zemalja Centralne i Istočne Evrope (16+1).

Nagrada Marko Polo prepoznaje značaj i doprinos organizacija u turizmu koji vodi ka stvaranju najboljeg zajedničkog turističkog proizvoda namijenjenog kineskom turističkom tržištu, za proteklu godinu. Proizvod mora da obuhvata najmanje tri zemlje Centralne i Istočne Evrope, sa fokusom na lokalnu istoriju, tradiciju, kulturu i dr. Osim Crne Gore, članice Inicijative 16+1 (CEE i NR Kina) su Albanija, BiH, Bugarska, Hrvatska, Češka Republika, Estonija, Letonija, Litvanija, Mađarska, Makedonija, Poljska, Rumunija, Srbija, Slovačka, Slovenija.

Glavni cilj nagrade je odati priznanje organizatorima kružnih putovanja i drugih turističkih paket aranžmana koji se temelje ne specifičnim atrakcijama regiona Centralne i Istočne Evrope, i da se na taj način formira jača saradnja između evropskih i kineskih turističkih agencija koje se bave organizovanjem dolaska kineskih turista u zemlje Centralne i Istočne Evrope.

Konkurs za nagradu Marko Polo otvoren je do 31. maja 2019. godine, a prijavu može izvršiti svaka kompanija koja je izradila inovativan i održiv turistički proizvod.

Proglašenje dobitnika će se obaviti 9. septembra, a nagrade će biti dodijeljene 23. oktobra ove godine na konferenciji u Rigi.

USLOVI KONKURSA

1. Aplikant popunjava aplikacioni formular na engleskom jeziku;
2. Opis turističkog proizvoda mora sadržati:
a) Profil kompanije opisan u 150 riječi;
b) Opis turističkog proizvoda, koji treba sadržati glavne karakteristike, cilj, postignute rezultate kao i uticaj na lokalne zajednice (maksimum 1200 riječi);
3. Aplikacija može da sadrži dodatna dokumenta kao što su fotografije, video snimci, slike ili bilo koji drugi relevantni materijal;
4. Obrazac za prijavu kao obavezan dokument potrebno je dostaviti u PDF formatu;
5. Dodatna dokumentacija mora biti dostavljena zajedno sa prijavnim obrascem;
6. Rok za podnošenje prijava kao i dodatne dokumentacije je 31. maj 2019. godine (23:59 CET), na e-mail adresu tcc@mfa.gov.hu.  Nepotpune i / ili kasne prijave neće se razmatrati.
7. Nakon što je podnešena prijava, smatra se konačnom verzijom.

Na ovom linku se nalazi obrazac za prijavu sa drugim neophodnim informacijama.