Мања слова Већа слова РСС
>

Отворен конкурс за награду Марко Поло у оквиру Туристичко координационог центра држава Централне и Источне Европе и НР Кине (Цхина - Централ анд Еастерн Еуропеан Цоунтриес Тоурисм Цоординатион Центер)

Датум објаве: 15.03.2019 13:56 | Аутор: Министарство одрживог развоја и туризма

Испис Штампај страницу Доwнлоад Доwнлоад


Туристички координациони центар држава Централне и Источне Европе и НР Кине (Цхина - Централ анд Еастерн Еуропеан Цоунтриес Тоурисм Цоординатион Центер) са сједиштем у Будимпешти основао је награду Марко Поло, која ће се први пут додијелити ове године. У питању је заједнички пројекат Народне Републике Кине и 16 земаља Централне и Источне Европе (16+1).

Награда Марко Поло препознаје значај и допринос организација у туризму који води ка стварању најбољег заједничког туристичког производа намијењеног кинеском туристичком тржишту, за протеклу годину. Производ мора да обухвата најмање три земље Централне и Источне Европе, са фокусом на локалну историју, традицију, културу и др. Осим Црне Горе, чланице Иницијативе 16+1 (ЦЕЕ и НР Кина) су Албанија, БиХ, Бугарска, Хрватска, Чешка Република, Естонија, Летонија, Литванија, Мађарска, Македонија, Пољска, Румунија, Србија, Словачка, Словенија.

Главни циљ награде је одати признање организаторима кружних путовања и других туристичких пакет аранжмана који се темеље не специфичним атракцијама региона Централне и Источне Европе, и да се на тај начин формира јача сарадња између европских и кинеских туристичких агенција које се баве организовањем доласка кинеских туриста у земље Централне и Источне Европе.

Конкурс за награду Марко Поло отворен је до 31. маја 2019. године, а пријаву може извршити свака компанија која је израдила иновативан и одржив туристички производ.

Проглашење добитника ће се обавити 9. септембра, а награде ће бити додијељене 23. октобра ове године на конференцији у Риги.

УСЛОВИ КОНКУРСА

1. Апликант попуњава апликациони формулар на енглеском језику;
2. Опис туристичког производа мора садржати:
а) Профил компаније описан у 150 ријечи;
б) Опис туристичког производа, који треба садржати главне карактеристике, циљ, постигнуте резултате као и утицај на локалне заједнице (максимум 1200 ријечи);
3. Апликација може да садржи додатна документа као што су фотографије, видео снимци, слике или било који други релевантни материјал;
4. Образац за пријаву као обавезан документ потребно је доставити у ПДФ формату;
5. Додатна документација мора бити достављена заједно са пријавним обрасцем;
6. Рок за подношење пријава као и додатне документације је 31. мај 2019. године (23:59 ЦЕТ), на е-маил адресу тцц@мфа.гов.ху.  Непотпуне и / или касне пријаве нец́е се разматрати.
7. Након што је поднешена пријава, сматра се коначном верзијом.

На овом линку се налази образац за пријаву са другим неопходним информацијама.