Мања слова Већа слова РСС
>

Саопштење: Промоција туристичке понуде Црне Горе на догађају за медије Цитy Бреакс у Паризу

Саопштење: Промоција туристичке понуде Црне Горе на догађају за медије Цитy Бреакс у Паризу
Датум објаве: 16.10.2019 14:12 | Аутор: Министарство одрживог развоја и туризма

Испис Штампај страницу


Министарство одрживог развоја и туризма

У оквиру промотивних активности на тржишту Француске, након представљања на Међународном сајму туризма “ИФТМ Топ Реса”, Национална туристичка организација Црне Горе представила је дестинацијску туристичку понуду на догађају за медије „Цитy Бреакс“ у Паризу.

Представници НТО ЦГ у оквиру тематске медијске радионице одржали су Б2Б састанке са представницима најзначанијих француских медија које су упознали са природним и културним ресурсима нашег поднебља, јединственим локалитетима, саобраћајном повезаношћу наших земаља као и најзначајним инвестицијама. Пословна радионица окупила је представнике преко 50 француских медија као што су Тоур Хебдо, Ле Фигаро, Елле, Гразиа, ГЕО, Еасy Воyаге, Марие Франце, Меет&Травел, Тхе Ладy Јерсеy, урсофренцх.фр, тоурмаг.цом, а ноус парис.фр и др.

Црна Гора је све атрактивнија туристичка дестинација за француско тржиште. Оно што је посебно значајно за Црну Гору је што Французи долазе током цијеле године, а значајан је и број француских туриста који посјећују сјевер наше земље. Током 2019.године, биљежи се раст са овог тржишта. Од почетка године до краја августа у Црној Гори је у колективном смјештају (хотели и слични смјештајни капацитети) боравило 9,3% више туриста из Француске који су остварили 5,7% више ноћења. У структури туристичког промета током осам мјесеци ове године туристи из Француске учествовали су са 6,3% у доласцима страних гостију, односно 8,1% у броју ноћења. Француски туристи налазе се на трећем мјесту у структури остварених ноћења иностраних туриста.

“Цитy Бреакс” радионица коју организује Балтус Цоммуницатионс агенција за односе с јавношћу и маркетинг једна је од најбоље посјећених у Француској и Холандији. Радионица је прилика да се у једном дану успостави сарадња са новинским агенцијама, новинарима, блогерима и фотографима, у циљу промоције дестинације и црногорских градова. На радионици је учествовало око 100 агенција специјализованих за туризам и путовања.

ПР служба Националне туристичке организације Црне Горе