Manja slova Veća slova RSS

Zakon o slobodi vjeroispovijesti

>

Saopštenje: Crna Gora zemlja partner sajma CMT u Štutgartu

Saopštenje: Crna Gora zemlja partner sajma CMT u Štutgartu
Datum objave: 13.01.2020 09:00 | Autor: Ministarstvo održivog razvoja i turizma

Ispis Štampaj stranicu


Ministarstvo održivog razvoja i turizmaMinistarstvo održivog razvoja i turizma

Ministarstvo održivog razvoja i turizma i Nacionalna turistička organizacija Crne Gore, u saradnji sa JP Nacionalni parkovi Crne Gore, AD Skijališta Crne Gore, strateškim partnerom HG Budvanska Rivijera, lokalnim turističkim organizacijama i turističkom privredom predstavljaju turističku ponudu Crne Gore, kao zemlja partner, na najvećem potrošačkom sajmu turizma u Evropi “CMT” (Camping Motor Touristic), koji se održava od 11.do 19. januara u Štutgartu, u Njemačkoj.

Prvog dana sajma, Crna Gora je organizovala pres konferenciju kojoj je prisustvovalo preko 50 predstavnika medija, pored ostalih, konferenciji su prisustvovali predstavnici državne televizije SWR i radia, Stuttgarter Zeitung, radio stanice Antenne 1, Fraenkische Nachrichten i mnogih drugih medija. 

Na pres konferenciji je govorio Damir Davidović, državni sekretar u Ministarstvu održivog razvoja i turizma i Željka Radak Kukavičić direktorica NTOCG. Takođe, Karsten Schoepfer, PR savjetnik NTOCG, prezentovao je turističku ponudu Crne Gore, prirodne ljepote zemlje, posebno nacionalnih parkova, kulturne vrijednosti i nove turističke proizvode koje povezuju panoramski putevi Crne Gore. Državni sekretar Davidović u svom govoru osvrnuo se na značaj turizma za Crnu Goru i posebno istakao snažan razvoj u dijelu infrastrukture i smještajnih kapaciteta. Crna Gora je domaćin svjetski poznatih brendova u turizmu, a samo u toku prošle godine otvoreno je 49 novih hotela dominanto visoke kategorije. Takođe, državni sekretar Davidović se osvrnuo i na planirane investicije na sjeveru Crne Gore, posebno u dijelu razvoja ski centara.

Direktorica NTOCG je upoznala prisutne sa turističkom ponudom Crne Gore ali se posebno osvrnula na avio-povezanost Crne Gore sa Njemačkom koja je poslednjih godina značajno unaprijeđena. Crna Gora je, preko nacionalne avio-kompanije Montenegro Airlines i drugih aviokompanija, povezana direktnim letovima za Frankfurt, Dizeldorf, Lajpcig, Minhen, Hanover, Memingen, Berlin i Štutgart. „Planirano je i uvođenje linije Tivat-Frankfurt, od maja 2020. godine, koju bi realizovala i aviokompanija Condor“, kazala je Radak Kukavičić. 

Na zvaničnoj ceremoniji otvaranja prisutnima su se obratili Roland Bleinroth, izvršni direktor sajma i Dr. Susanne Eisenmann ministarka kulture, obrazovanje, mladih i sporta koji su istakli značaj partnerstva i pozvali prisutne da posjete štand Crne Gore. Takođe, u okviru ceremonije otvaranja prisutnima se obratio državni sekretar Davidović putem odgovora na pitanja na temu crnogorske turističke ponude, prednosti i ciljnih grupa turista. Predstavnici obije strane su istakli značaj partnerstva i zadovoljstvo ostvarenom saradnjom.

Crna Gora je kao zemlja partner organizovala prijem na štandu uz tradicionalne gastronomske proizvode koji se promovišu u okviru kampanje Dobro. Bolje. Domaće, a pored medija prijemu su prisustvovali i diplomatski predstavnici kao i predstavnici turističke privrede Njemačke. Uz podršku kompanije AD “Plantaže” gosti su imali priliku da degustiraju i vrhunska crnogorska vina.

Cjelokupnu prezentaciju Crne Gore na sajmu u Štutgartu obogatio je kulturno umjetnički program folklornog društva KUD “Njegoš” sa Cetinja, dok će narednih dana na glavnoj bini sajma biti upriličen i muzički program u izvođenju kvarteta „Lanterna“ i poznatog dua „Duo Guitar“, Srđa Bulatović i Darko Nikčević.

Važno je istaći da će, pored intezevnih promotivnih aktivnosti, u narednim danima sajma biti potpisan i ugovor o partnerstu između Nacionalnog parka Švarcvald i JP Nacionalni parkovi Crne Gore.

Tržište Njemačke jedno je od najznačajnih emitivnih tržišta sa preko 70 miliona putovanja godišnje. Kada je u pitanju Crna Gora, u prvih deset mjeseci ostvaren je rast broja dolazaka od oko 84% dok je kod ostvarenih noćenja zabilježen rast od 45%. 

Na CMT-u Crna Gora promoviše ponudu u okviru hale gdje se predstavljaju turističke destinacije i hale za promovisanje ponude u oblasti aktivnog turizma. Tokom trajanja sajma posjetioci će svakog dana imati i mogućnost da posjete kino salu gdje će se emitovati video materijal i prezentacije o kulturnim i prirodnim bogatstvima Crne Gore, nacionalnim parkovima i panoramskim putevima ali i o doživljajima njemačkih turista, koji su posjetili Crnu Goru i ostali da žive i stvaraju u njoj. 

Javni servis Njemačke SWR TV (Sudvestrundfunk) emitovaće dokumentarac o Crnoj Gori u kojem su prikazane ljepote zemlje i mogućnosti za aktivni odmor. 

Pored Ministarstva i Nacionalne turističke organizacije Crne Gore svoju ponudu na sajmu u Štutgartu predstavljaju JP “Nacionalni parkovi Crne Gore”, AD “Skijališta Crne Gore”, lokalne turističke organizacije Bara,Tivta, Budve, Kotora, Herceg Novog, Ulcinja, Bijelog Polja, Žabljaka, Pljevalja i Kolašina, HG “Budvanska rivijera” i agencije “Montenegro Tourist Service”, “Explorer”, “Safari Beach Camping”, “Nomad tours”, ”Travel Point” i “North Travel”. 

Sajam “CMT” (Camping Motor Touristik), najveći je potrošački sajam u Evropi sa preko 260.000 posjetilaca i više od 2.000 izlagača iz 100 zemalja svijeta. Na njemu se posebno predstavljaju nove destinacije, zemlje, regije i potencijali za aktivni odmor.

PR služba Nacionalne turističke organizacije Crne Gore