Мања слова Већа слова РСС
>

Саопштење: Црна Гора земља партнер сајма ЦМТ у Штутгарту

Саопштење: Црна Гора земља партнер сајма ЦМТ у Штутгарту
Датум објаве: 13.01.2020 09:00 | Аутор: Министарство одрживог развоја и туризма

Испис Штампај страницу


Министарство одрживог развоја и туризмаМинистарство одрживог развоја и туризма

Министарство одрживог развоја и туризма и Национална туристичка организација Црне Горе, у сарадњи са ЈП Национални паркови Црне Горе, АД Скијалишта Црне Горе, стратешким партнером ХГ Будванска Ривијера, локалним туристичким организацијама и туристичком привредом представљају туристичку понуду Црне Горе, као земља партнер, на највећем потрошачком сајму туризма у Европи “ЦМТ” (Цампинг Мотор Тоуристиц), који се одржава од 11.до 19. јануара у Штутгарту, у Њемачкој.

Првог дана сајма, Црна Гора је организовала прес конференцију којој је присуствовало преко 50 представника медија, поред осталих, конференцији су присуствовали представници државне телевизије СWР и радиа, Стуттгартер Зеитунг, радио станице Антенне 1, Фраенкисцхе Нацхрицхтен и многих других медија. 

На прес конференцији је говорио Дамир Давидовић, државни секретар у Министарству одрживог развоја и туризма и Жељка Радак Кукавичић директорица НТОЦГ. Такође, Карстен Сцхоепфер, ПР савјетник НТОЦГ, презентовао је туристичку понуду Црне Горе, природне љепоте земље, посебно националних паркова, културне вриједности и нове туристичке производе које повезују панорамски путеви Црне Горе. Државни секретар Давидовић у свом говору осврнуо се на значај туризма за Црну Гору и посебно истакао снажан развој у дијелу инфраструктуре и смјештајних капацитета. Црна Гора је домаћин свјетски познатих брендова у туризму, а само у току прошле године отворено је 49 нових хотела доминанто високе категорије. Такође, државни секретар Давидовић се осврнуо и на планиране инвестиције на сјеверу Црне Горе, посебно у дијелу развоја ски центара.

Директорица НТОЦГ је упознала присутне са туристичком понудом Црне Горе али се посебно осврнула на авио-повезаност Црне Горе са Њемачком која је последњих година значајно унапријеђена. Црна Гора је, преко националне авио-компаније Монтенегро Аирлинес и других авиокомпанија, повезана директним летовима за Франкфурт, Дизелдорф, Лајпциг, Минхен, Хановер, Меминген, Берлин и Штутгарт. „Планирано је и увођење линије Тиват-Франкфурт, од маја 2020. године, коју би реализовала и авиокомпанија Цондор“, казала је Радак Кукавичић. 

На званичној церемонији отварања присутнима су се обратили Роланд Блеинротх, извршни директор сајма и Др. Сусанне Еисенманн министарка културе, образовање, младих и спорта који су истакли значај партнерства и позвали присутне да посјете штанд Црне Горе. Такође, у оквиру церемоније отварања присутнима се обратио државни секретар Давидовић путем одговора на питања на тему црногорске туристичке понуде, предности и циљних група туриста. Представници обије стране су истакли значај партнерства и задовољство оствареном сарадњом.

Црна Гора је као земља партнер организовала пријем на штанду уз традиционалне гастрономске производе који се промовишу у оквиру кампање Добро. Боље. Домаће, а поред медија пријему су присуствовали и дипломатски представници као и представници туристичке привреде Њемачке. Уз подршку компаније АД “Плантаже” гости су имали прилику да дегустирају и врхунска црногорска вина.

Цјелокупну презентацију Црне Горе на сајму у Штутгарту обогатио је културно умјетнички програм фолклорног друштва КУД “Његош” са Цетиња, док ће наредних дана на главној бини сајма бити уприличен и музички програм у извођењу квартета „Лантерна“ и познатог дуа „Дуо Гуитар“, Срђа Булатовић и Дарко Никчевић.

Важно је истаћи да ће, поред интезевних промотивних активности, у наредним данима сајма бити потписан и уговор о партнерсту између Националног парка Шварцвалд и ЈП Национални паркови Црне Горе.

Тржиште Њемачке једно је од најзначајних емитивних тржишта са преко 70 милиона путовања годишње. Када је у питању Црна Гора, у првих десет мјесеци остварен је раст броја долазака од око 84% док је код остварених ноћења забиљежен раст од 45%. 

На ЦМТ-у Црна Гора промовише понуду у оквиру хале гдје се представљају туристичке дестинације и хале за промовисање понуде у области активног туризма. Током трајања сајма посјетиоци ће сваког дана имати и могућност да посјете кино салу гдје ће се емитовати видео материјал и презентације о културним и природним богатствима Црне Горе, националним парковима и панорамским путевима али и о доживљајима њемачких туриста, који су посјетили Црну Гору и остали да живе и стварају у њој. 

Јавни сервис Њемачке СWР ТВ (Судвеструндфунк) емитоваће документарац о Црној Гори у којем су приказане љепоте земље и могућности за активни одмор. 

Поред Министарства и Националне туристичке организације Црне Горе своју понуду на сајму у Штутгарту представљају ЈП “Национални паркови Црне Горе”, АД “Скијалишта Црне Горе”, локалне туристичке организације Бара,Тивта, Будве, Котора, Херцег Новог, Улциња, Бијелог Поља, Жабљака, Пљеваља и Колашина, ХГ “Будванска ривијера” и агенције “Монтенегро Тоурист Сервице”, “Еxплорер”, “Сафари Беацх Цампинг”, “Номад тоурс”, ”Травел Поинт” и “Нортх Травел”. 

Сајам “ЦМТ” (Цампинг Мотор Тоуристик), највећи је потрошачки сајам у Европи са преко 260.000 посјетилаца и више од 2.000 излагача из 100 земаља свијета. На њему се посебно представљају нове дестинације, земље, регије и потенцијали за активни одмор.

ПР служба Националне туристичке организације Црне Горе