Manja slova Veća slova RSS
>

Održan jednosatni online webinar za kinesko tržište

Održan jednosatni online webinar za kinesko tržište
Datum objave: 31.07.2020 10:49 | Autor: Ministarstvo održivog razvoja i turizma

Ispis Štampaj stranicu


Ministarstvo održivog razvoja i turizma

U organizaciji Ministarstva održivog razvoja i turizma, a u saradnji sa Nacionalnom turističkom organizacijom Crne Gore, danas je održan jednosatni webinar za kinesko tržište, a pod okriljem zajedničkog projekta država Inicijative 17+1 (države Centralne i Istočne Evrope i NR Kina).

Projekat je osmišljen u koordinaciji Turističkog koordinacionog centra sa sjedištem u Budimpešti, kao operativnog tijela Inicijative za oblast turizma, i kineskog turoperatora GEG Travel.

Uvodnu riječ na webinaru imao je državni sekretar u Ministarstvu održivog razvoja i turizma Damir Davidović, koji se osvrnuo na povečanje turističkog prometa u Crnoj Gori, te rast broja turista za kineskog tržišta u prethodnom periodu. Zaključio je da NR Kina postaje jedno od posebno važnih udaljenih emitivnih tržišta. Ukazao da su za ovakvu situaciju posebno važne činjenice da je pojednostavljena procedura za dolazak kineskih turista u Crnu Goru, ali i činjenica da Crna Gora posjeduje vrlo raznoliku turističku ponudu i posebne ljepote.

Tokom jednosatnog webinara, sa preko 3000 pregleda od strane predstavnika kineskih touroperatora, predstavljena je turistička ponuda Crne Gore, od juga do sjevera, uključujući prirodne ljepote, istoriju, tradiciju, gastronomiju naših krajeva. Tokom trajanja webinara je organizovana i tombola sa simboličnim nagradama za pratioce webinara sa kineskog tržišta.

Turistička agencija Fly Montenegro je pomogla u realizaciji projekta, i to kao agencija koja je dobitnik zlatne plakete u prvom izdanju turističke nagrade Marko Polo, koja je dodijeljena 2019. godine. Turistička nagrada Marko Polo je osmišljena sa ciljem da se oda priznanje organizatorima kružnih putovanja i drugih turističkih paket aranžmana koji se temelje na specifičnim atrakcijama regiona Centralne i Istočne Evrope.

Drugi dio ovog projekta je live streaming koji će biti realizovan 12. avgusta na crnogorskoj obali, i to u Perastu i na Gospi od Škrpjela. Biće to još jedna prilika za predstavljanje Crne Gore na emitivnom tržištu NR Kine. Napominjemo da je u 2019. godini broj turista iz NR Kine povećan 6 puta u poređenju sa 2016. godinom.